maandag 29 augustus 2016

Liefde voor festivalbandjes.

Hi allemaal,

Ik heb er een zwakte voor, maar ik weet ook wel dat het niet één van de schoonste dingen zijn. Ik heb het dan over festivalbandjes. Ik ga het liefst elk weekend naar een festival (wat overigens niet gebeurd), maar ik houd van festivals. Bij veel festivals, zoals Lowlands, Pinkpop en Down The Rabbit Hole, krijg je een festivalbandje.

bron: GOOGLE

Fraudebestendig
Het is gewoon heel erg fraudebestendig. Als je eenmaal het bandje af hebt geknipt, kan je hem niet meer dragen. Ja, of je moet gaan naaien op een festival. En je kan hem ook niet meer afdoen zonder te gaan knippen, als je hem om hebt gedaan. Dat komt door het plastic (soms ook metaal) clipje wat er zit. Een festivalbandje is dus heel erg fraudebestendig, vandaar dat je ze op veel festivals ziet.

Fesitvalbandje schoonmaken?
Hierkan je vinden hoe je een festivalbandje kan schoonmaken.


Festivalbandjes kopen.
Vaak kan je alleen op festivals zo'n bandje krijgen, of kopen per 100 stuks. Wat moet je nou met 100 festivalbandjes om je arm? Bij de Action heb je zulk vergelijkbare bandjes. Ze zijn niet identiek aan een echt festivalbandje, maar komen aardig in de buurt. De action heeft verschillende kleuren en motieven, maar officieel zijn het haarelastiekjes. Je kan ze gewoon op ieder moment van de dag afdoen, dus fraudebestendig is het niet haha. Maar ze zien er wel super leuk uit!

Wat vind jij van festivalbandjes?

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: