woensdag 31 augustus 2016

Musthaves voor als je naar school gaat.

Hey,

De scholen zijn weer volop bezig en je zit helaas weer in de schoolbanken, maar wat zijn nou de dingen die je echt niet kan missen in je schooltas? Vandaag bespreek ik een aantal dingen met jullie.

bron: GOOGLE
Rekenmachine
Volgens mij is dit ook verplicht, maar dat weet ik niet precies. Op mijn middelbare, maar ook op mijn MBO-opleiding moet ik een rekenmachine hebben. Ik zou zijn voor casio en dan de casio die iedereen heeft. Koop geen kleintje bij de action, maar koop eentje voor tien euro bij de Bruna. Misschien heb je in het eerste jaar niet alle functies in gebruik, maar als je steeds langer op school zit, kan het zijn dat je gaat werken met hoeken, tangens en nog veel meer. Zorg er dus voor dat je een goede rekenmachine hebt.

USB stick
Zorg ervoor dat je een goede USB stick hebt, waar je je verslagen, samenvattingen of andere bestanden op kan zetten. Als je een keer iets maakt op school dan kan je het gewoon op je USB zetten in plaats van het naar jezelf mailen.

Laptop + werkende printer
Soms moet je dingen maken op de computer en als je dan geen laptop hebt is dat heel onhandig. Zorg er sowieso voor dat op je laptop Words staat, want die gebruik je het allermeeste. Ook moet je een werkende printer hebben, want je moet je verslagen ook kunnen uitprinten. Het kost veel gedoe om steeds andere mensen te vragen of ze jouw spullen willen uitprinten, dus zorg dat je zelf een printer hebt die goed werkt. Dit zorgt voor veel minder stress en gedoe als je een deadline hebt.

Pennen, mappen en andere spullen
Deze kan je gewoon voor een budget prijs bij de Action halen. Leuke winkels waar je schoolspullen kan halen zijn de Hema en Action. 

Naar welk jaar ga jij nu toe?

X,
Marit.

Geen opmerkingen: