dinsdag 30 augustus 2016

Personal Travel Favorites TAG.

Hi allemaal,

Dit is een hele lange tijd geleden, maar vandaag ga ik weer een tag voor jullie doen. Dit keer is het de Personal Travel Favorites tag die ik voorbij zag komen bij Beauty Before Breakfast. Ik vind het een super leuke tag, en het leek mij leuk om die ook te doen. Ik heb deze tag namelijk nog nooit gedaan.

bron: GOOGLE (stockholm)

Wat is je favoriete hotel?
Ik ben in nog niet zoveel hotels geweest, maar ik denk dat ik The Royal Albion niet zo snel vergeet. Ik ging mijn zus verrassen in Engeland en wij bleven daar ook een paar nachtjes slapen. Ik had uitzicht op de zee en ik werd in de ochtend vroeg wakker, en ik deed de gordijnen open om te genieten van de mooie zonsopkomst. Het ontbijt was daar ook erg lekker en we hebben daar ook typisch Engels ontbeten, met bonen en sausages haha.

Wat is je favoriete bestemming?
Hier hoef ik niet lang over na te denken, maar ik wil ooit nog een keer terug naar Stockholm. Stockholm is een super mooie stad. Je hebt een gedeelte met allemaal oude straatjes: Gamla Stan, maar ook leuke bezienswaardigheden waaronder het ABBA museum. Ik ben daar (ik gok) 4 jaar geleden heen geweest tijdens een rondreis door Zweden. Ik heb daar echt een geweldige vakantie gehad.

Wat is je favoriete plek om te shoppen? 
Dit is weer een vraag waar ik niet lang over na hoef te denken. Het antwoord hierop is Oxford Street. Oxford Street is een geweldige plek om te shoppen. Ik vind het zo fijn dat het gewoon één lange weg is, dus je kan niet verdwalen, maar zo rustig alles afgaan. Ik ben er in oktober 2015 heen geweest met school en ik heb daar veel geshopt. Ik had ponden al van te voren gehaald, maar ik was vergeten om dat uit mijn toilettas te halen, dus ik had niet veel bij me. Ooit wil ik een keer terug en nog veel meer kopen, haha.

bron: GOOGLE (oxford street/londen)
Wat is je favoriete bestemming om te relaxen?
Ik kan me geen hele vakantie met zon-zee-strand vermaken, maar toch.. het is wel heel relaxed. Ik ben nog nooit op een relaxvakantie geweest, want ik houd daar helemaal niet van. Ik wil elke vakantie wel iets doen en iets ontdekken. Ik heb dus niet echt een bestemming om te relaxen, ook al lijkt Ibiza mij wel heel leuk.

Wat is de beste maaltijd die je ooit heb gegeten en waar?
Het is niet echt een maaltijd, maar het is een broodje/koek. Het heet Wienerbrotchen. Als ik het op internet zoek dan kom ik het nergens tegen helaas.. Dit is een koek die ik altijd eet in Zweden en het is met bladerdeeg, glazuur, pudding en (soms) poedersuiker. Deze koeken nemen wij altijd op vakantie en ik geniet er altijd van. Dit zijn de allerlekkerste koeken die er bestaan, dus als je een keer in Zweden bent: neem de Wienerbrotchen. Je kan ze gewoon kopen in de supermarkt zoals Coop of Ica.

Ik heb ook een vraag voor jullie: Wat is de beste maaltijd die je ooit heb gegeten en waar?

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: