zaterdag 6 augustus 2016

The Conjuring.

Hey allemaal,

Als je van horror houdt, ben je op het goede adres. Zelf was ik eerder nooit een horror liefhebber, want ik werd er altijd bang van, maar ik vind de laatste tijd horrorfilms super leuk om naar te kijken. De kick die je ervan krijgt, dat je er over na gaat denken en de schrikmomenten zijn soms echt zenuwslopend. Mijn favoriete horrorfilm is The Conjuring en daar wil ik het met jullie over gaan hebben.

bron: TUMBLR

The Conjuring 1. 
The Conjuring 1 is een Amerikaanse horrorfilm uit 2013 onder regie van James Wan. Het verhaal is gebaseerd op getuigenissen van paranormaal onderzoekers Ed en Lorraine Warren en de oudste dochter van de echte familie Perron, Andrea. (Klik hier voor de Wikipedia website)

The Conjuring 2. 
The Conjuring 2 is een Amerikaanse horrorfilm uit 2016 onder regie van James Wan en geschreven door Carey Hayes, Chad Hayes, Wan en David Leslie Johnson. De film is het vervolg op The Conjuring uit 2013 met Patrick Wilson en Vera Farmiga die de hoofdrollen vertolken als de paranormaal onderzoekers Ed en Lorraine Warren. Het verhaal is gebaseerd op paranormale getuigenissen van Ed en Lorraine Warren en de familie Hodgson uit Enfield in 1977. (Klik hier voor de Wikipedia website)



Ik heb beide delen gezien. Deel 1 heb ik gezien bij een verjaardag van een vriendin van me. Deel 2 heb ik een paar weken geleden gezien in de bioscoop in Utrecht. Ik vond deel 2 toch wel spannender dan deel 1, ook al zijn ze allebei erg zenuwslopend. Ik denk wel dat The Conjuring deel 1 en deel 2 toch wel mijn favoriete horrorfilms zijn. Alles klopt namelijk. Het verhaal is goed in beeld gebracht, er zitten veel verrassende schrikmomenten in en de acteurs zijn echt top. Je moet er natuurlijk wel van houden, want ik ken veel mensen die heel bang worden van horrorfilms en dagen lang niet kunnen slapen..

Houd jij van horrorfilms? En welke is jouw favoriet? Laat het me weten!

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: