maandag 8 augustus 2016

Voor- en nadelen van klein zijn.

Hoi allemaal,

Zelf ben ik niet heel erg klein, maar ook niet heel erg groot. Ik heb vriendinnen die echt 180 centimeter zijn, en dan met mijn 165 centimeter ben ik inderdaad klein. Ik heb nadelen, maar ook voordelen. Vandaag ga ik een paar met jullie behandelen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

'Hey, kleintje.'

bron: TUMBLR

Klein en schattig.
Wat je ook doet, mensen vinden je altijd schattig. Ook al doe je iets heel stoers en rebels, mensen vinden het altijd heel erg schattig. Ik krijg vaak te horen dat ik heel schattig ben in mijn video's, omdat ik zo klein ben. Als je klein bent, betekent dat niet meteen dat je de persoon schattig moet noemen.

Nergens bij kunnen.
Als je klein bent, kom je overal moeilijk bij. Vooral in de supermarkt is dat rampzalig. Je moet altijd op de schappen klimmen om erbij te komen en mensen kijken je vaak raar aan. Ik snap zelf nooit waarom ze het altijd zo hoog moeten maken.. want er zijn ook mensen die er niet bij kunnen..

Concerten.
Dit is echt heel stom! Mensen die lang zijn kunnen vaak over mensen heen kijken, maar als je klein bent zie je vaak niks. Ik sta altijd op mijn tenen of moet zelfs springen om een glimp van de artiest op te vangen. Ik kan vaak niet over mensen heen kijken en dat is zo stom..

Foto's maken.
Je maakt foto's met iemand, maar er zit altijd een groot verschil in lengte tussen jou en de persoon. Hier heb ik altijd last van en ik sta vaak op mijn tenen, om het zo goed mogelijk te verbergen. Vaak kijken mensen je ook raar aan, omdat je op je tenen staat.

Grote groep mensen.
Dit is nou wel een voordeel. Jezelf wringen tussen een grote groep mensen op stap, van de ene kant van de kroeg naar de andere kant? Geen probleem! Als ik met meerdere mensen ben, moet ik vaak voorop omdat ik tussen iedereen door kan glippen.

Kinderen uit groep 8.
De kinderen uit groep 8 of brugklas, zijn vaak groter dan jou en voelen zich meteen heel stoer. Ik had laatst in het dorp dat iemand tegen mij zei dat ik klein was.. door een kind van, ik gok, 11 of 12. Als je klein bent, wordt je dus ook meteen jonger geschat.

Op een stoel zitten.
Dit is de struggle die ik altijd op de middelbare school heb gehad. Ik kwam nooit met mijn voeten bij de grond en mijn voeten bungelden altijd ergens rond. Voor een paar keer is dat leuk, maar voor 5 dagen in de week is dat echt naar en niet leuk..

Ben jij zelf ook klein? En herken jij je hier ook in? Laat het me weten.

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: