vrijdag 26 augustus 2016

Wat doe ik met 4 uur reizen voor school?

Hi allemaal,

Het komende schooljaar wordt erg druk voor mij. Niet alleen dat ik een opleiding ga doen, maar voor de opleiding moet ik 4 uur per dag reizen. Ik heb een aantal tips gekregen van mensen die ook lang moeten reizen, en vandaag wil ik met jullie bespreken hoe ik mij 4 uur ga vermaken.


Muziek/radio
Dit is denk ik wel nummer één voor mij. Ik luister heel graag naar muziek en als ik muziek luister, gaat de tijd sneller. Ik heb genoeg nummers op mijn telefoon staan. Zo'n 1250 nummers, maar 3FM luisteren is ook erg fijn onderweg. Ik heb een soort van gaatje in mijn rugzak waar oordoppen in kunnen, zodat ik mijn telefoon niet vast hoeft te houden. Dat is nog veel handiger!

Schooldingen
Als ik het steeds iets drukker krijg, kan ik dingen gaan doen in de trein. Een artikeltje typen, of een video bewerken. Het liefste wat geen Wi-Fi kost, want de Wi-Fi in de trein is niet echt optimaal..

Ontbijten
Het allerliefste ontbijt ik niet, want ik krijg vaak geen hap door mijn keel, maar soms is het fijn om op school te zitten zonder een lege maag. Ik kan eventueel de avond van te voren een broodje smeren en die oppeuzelen in de trein. Ook kan ik eventueel in een kleine thermosfles wat thee doen en dat opdrinken als het koud buiten is.

Wachten
En dan is het gewoon wachten en voor je uit kijken, maar ook naar buiten kijken. Ik maak me er niet veel zorgen over. Ik heb het er voor over, en als ik nu al ga klagen met 'Ik wil niet zo lang reizen' dan gaan die uren inderdaad lang duren..

Liefs,
X

Geen opmerkingen: