woensdag 14 september 2016

Bloggershoekje TAG

Hey allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuw artikel voor jullie. Dit keer is het weer een tag voor jullie. De tag heet  'Bloggershoekje'. En ik heb de Tag bij Zolea gevonden. Laten we snel beginnen.





Naam: Marit.
Geboortedatum: 21-09-1999.
Geboorteplaats: Zwolle.
Broer(s)/zus(sen): Zus Dagmar.
Lengte: 1 meter en 70 centimeter.
Verliefd/verloofd/getrouwd: Helemaal niks.
Studio/job: MBO-opleiding TV-productie en evenementen.
Hobby's: Bloggen, YouTube video's maken/kijken en radio maken/luisteren.
Favoriete TV-programma: Wie is de Mol.
Lievelingseten: Spaghetti.

Ik ben goed in: kletsen, plannen en fangirlen.
Ik heb een hekel aan: mensen die voordringen.
Wat wil ik later worden: producer voor TV/Radio.
Mijn grootste wens: kunnen doen wat ik het allerliefste doe.
Blogdroom: mensen die dagelijks terugkomen én reageren.
Mijn beste blogtip: doe het alleen als je het leuk vindt, niet om de spullen die je evt. krijgt.
Levensmotto: volg je dromen, blijf erin geloven want dan pas komen ze uit.
Favoriete beautyproduct: Mascara van Essence (de rode).

Ik hoop dat jullie nu iets meer van mij weten!

Veel liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: