woensdag 7 september 2016

De standaard kaastosti ben ik helemaal zat.

Hi lieve allemaal,

Iedereen kent natuurlijk de standaard kaastosti. Grote kans ook dat je in je leven al 16908 kaastosti's hebt gegeten. Ik voor mijn gevoel wel en daarom ging ik een tijdje geleden op zoek naar leuke alternatieven. Die deel ik vandaag met jullie!

Bron: tosti

Pindakaas en jam
Als eerste probeerde ik een tosti met pindakaas en jam. De combinatie van deze twee soorten beleg is vooral bekend in Amerika (peanutbutter & jelly!) en ik was heel benieuwd hoe het zou smaken als tosti. Ik kan jullie vertellen, het is een... bijzondere combi. Niet meteen extreem lekker, maar zeker ook niet vies. Ik vind het wel lekkerder dan de 'koude' versie.

Banaan en chocopasta
Naar deze combinatie was ik heel benieuwd, ik had er al vaker positieve dingen over gelezen. Ik kan jullie vertellen: ik werd niet teleurgesteld! Deze smaak ik veel lekkerder dan ik had verwacht.

Appel en kaneel
Ik hou van wel van een stukje appeltaart. Maar om nou te lunchen met appeltaart... dat ging me een beetje te ver. Daarom dacht ik: waarom geen appeltaart-tosti? Dus deed ik stukjes appel, rozijnen en kaneel op een broodje en maakte ik er een tosti van. En het was LEKKER!

Pizzatosti
Als laatst nog een ideetje: de pizzatosti! Hiervoor gebruik je voor pesto, kaas, tomatensaus, ui en salami. Rijk gevuld dus! Je kunt er natuurlijk een heleboel andere dingen op doen, zoals augurk.

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: