donderdag 15 september 2016

Een paar van mijn favoriete blogs voor in de trein.

Hi lieve allemaal,

Sorry voor dit late bericht, maar ik heb het op dit moment heel druk. Ik kom elke avond heel laat weer en in de ochtend ga ik vroeg weg. Ik heb wel weinig tot geen huiswerk, maar als ik zo laat weer kom heb ik geen tijd of energie om er nog een blogpost uit te knallen. Oeps. Gelukkig heb ik vandaag wel een post voor jullie!


Vandaag deel ik jullie mijn favoriete blogs van dit moment. Ik vind het heerlijk om in de ochtend in de trein even een paar blogposts te lezen en even wakker te worden. In de trein is dit het ideale moment en al helemaal in de stilte coupé. Soms snap ik wel dat mensen de coupé haten, maar als je wilt lezen, werken of iets waar je je concentratie bij nodig hebt, is de stilte coupé echt geweldig. Maar welke blogs check ik nou elke ochtend? Vandaag deel ik er een paar met jullie.

Jiami
Na zoveel jaar staat Jiami nog steeds hoog in mijn lijstje. Jiami is iemand van mijn leeftijd en dat trekt mij heel erg aan. Ze is zo'n succesvolle jonge puber. Vaak geloof ik niet dat ze gewoon van mijn leeftijd is. Jiami is echt een voorbeeld voor me: op zo'n jonge leeftijd heeft ze al zoveel bereikt. De foto's die Jiami gebruikt vind ik ook heel erg mooi. Goede kwaliteit en ze bewerkt ze ook heel tof. Ik denk dat jullie Jiami wel kennen, haha.

Teske
Teske, maar ook echt dubbel en dik verdiend tussen dit lijstje. Teske is ook een groot voorbeeld voor mij. Nu ze niet zoveel meer beauty blogt, vind ik het ook steeds leuker. Ik ben niet zo heel erg van de beautyblogs, maar ik ben meer van de foto's, lifestyle en persoonlijke dingen. Gewoon even lekker weglezen, in plaats van producten die ik waarschijnlijk toch niet ga gebruiken.

A Cup Of Life
A Cup Of Life is een blog met een hele schattige lay-out. Alleen al als je naar haar blog kijkt, word je er heel erg vrolijk en blij van. Ik vind dat ze veel verschillende blogposts plaats, maar ook hele originele. Je hebt vaak bloggers die hun effecten toepassen op foto's, waardoor ze er iets minder happy en vrolijk uit zien. Zij is daar helemaal niet zo van, en ze maakt de foto's juist op-en-top happy. Ik vind het ook heel erg leuk dat ze veel plaatst. Bijna elke dag staat er wel een artikel online en dat is voor mij als dagelijkse treinreiziger heel erg fijn.

Ik ben Iris niet
Iris haar blog heb ik leren kennen via via. Eerst zag ik haar bij VetGezellig en later ook bij Teske. Iris maakt echt hele leuke blogposts, en die zijn ook heel erg fijn om te lezen. Haar blog leest zo lekker weg en je vergeet de rest even om je heen. Ook plaatst Iris recepten en ik wil echt een keer een recept van haar maken. Iris is echt een heel leuk mens!

Ik kan er nog wel duizenden opnoemen die ik iedere dag check, maar dit zijn vier van mijn favorieten op dit moment. Als je een van de blogs niet kent, wil ik je echt aanraden om ze te gaan checken. De blogs zijn namelijk echt heel leuk!

Ik wens jullie nog een hele fijne avond en tot morgen.

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: