donderdag 1 september 2016

Three Things TAG.

Hi allemaal,

Vandaag heb ik weer een super leuke TAG voor jullie. Dit keer is het de Three Things tag die ik voorbij zag komen bij Simply Emily. Het is niet een TAG met vragen, maar het is een TAG met opsommingen. Ben je benieuwd wat ik bedoel? Kijk dan snel verder!

bron: GOOGLE

Drie dingen in mijn schooltas
- Laptop
- Notitieboekje
- Telefoon

Drie dingen op mijn bureau
- Geluidsboxen
- Memoriesbox
- Beker met pennen

Drie favoriete meubels thuis
- Bank
- Bed (<3 i="">
- Keukenstoelen

Drie favoriete fruitsoorten
- Appel
- Aardbei
- Mango

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
- Beautygloss
- Teske
- Jennie from the blog

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
- Rondé - We Are One
- Bastille - Good Grief
- Clean Bandit - Tears

bron: GOOGLE
Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
- Ik ken dit nummer nog helemaal niet
- Ik heb zin in eten
- Wat is het warm

Drie dingen waar ik gelukkig van word
- Lieve mensen om me heen
- Domien
- Het mooie weer

Drie favoriete qoutes
- Every great dream start with a dreamer
- Be happy. Be bright. Be you.
- Hope. Hold on. Pain ends.

Drie favoriete vakantiebestemmingen
- Stockholm
- Londen
- Ibiza

Drie dingen die ik dit jaar nog wil doen
- Naar concerten gaan
- Mijn kamer opruimen..
- Naar Maastricht gaan

Mijn vraag aan jullie is: Wat zijn de drie dingen waar jullie vrolijk van worden?

Liefs,
Marit.

Geen opmerkingen: