vrijdag 23 september 2016

Vrolijke en leuke deuntjes | Hitjes #12

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik eindelijk weer een nieuw artikel voor jullie. Vandaag ga ik weer een paar leuke liedjes met jullie behandelen. Vaak deed ik dat met beeld erbij, dus voor YouTube, maar het leek me leuk om het weer eens via mijn blog te doen. Dat is namelijk al veel te lang geleden. Ik moet er wel bij zeggen dat ze niet op een volgorde staan. Ze gaan gewoon allemaal willekeurig. Ben je benieuwd welke nummers ik iedere dag afspeel? Kijk dan snel verder!



Crystal Fighters – All Night
Dit is misschien wel een van de leukste op dit moment, vind ik zelf. Heel vrolijk en je kan het lekker meezingen. Ik hoorde hem laatst op de radio en ik was meteen heel vrolijk.

Kensington – Do I Ever
Eén van de beste bands dat Nederland kent en daar mogen we best trots op zijn. Eerst had ik het niet zo met het nummer, maar na vaker luisteren vind ik hem steeds leuker.

Tash Sultana – Jungle
Dit nummer ken je waarschijnlijk niet. Grote kans van niet, maar dit is een van de artiesten van het 7Layers festival van Dotan. Ik heb deze ook via de radio gehoord, maar het is echt een fijn nummer om naar te luisteren.

Dua Lipa – Blow Your Mind (Mwah)
Even een reminder: ik vind hem niet Mwah, maar dat stond achter het nummer. Ik vind hem zelfs geweldig. Dua Lipa is echt een geweldige artiest en maakt hele toffe nummers. Allemaal luisteren!

Son Mieux – Ride
Ja! Ride van Son Mieux. Van dit nummer word je echt vrolijk. Ik luister het vaak in de ochtend, zodat ik vrolijker ben. Het deuntje, het fluitje, alles is zo leuk aan dit nummer.

Jennifer Lopez – Ain’t Your Mama
Deze ken je vast ook wel. Ik weet niet hoe het komt, maar dit nummer blijf ik zo leuk vinden. Elke dag luister ik dit nummer en ik vind hem steeds leuker worden. Sowieso is Jennifer Lopez een hele goede artiest, en dat maakt ze met dit nummer wel waar.

Tove Lo – Cool Girl
Dit nummer is een soort indiepop en daar ben ik echt dol op. Eén van mijn favorieten genres. Dit nummer vind ik ook heel erg tof. Tove Lo heeft zo’n aparte stem, maar zo mooi.

Rondé – Why Do You Care
Deze heb ik als laatste, want deze mag zeker niet ontbreken. Rondé is echt een geweldige band. Ze maken zulke goede muziek. Een beetje indiepop-dance-achtige muziek. Daar ben ik echt gek op. Dit nummer is ook weer zo tof in elkaar gezet.

Welk nummer luister jij iedere dag?

Liefs,

Marit.

Geen opmerkingen: