zondag 23 oktober 2016

(Onverwachte) uitjes, opleiding en meer | Update

Lieve allemaal,

Wow. Dit is een hele lange tijd geleden dat ik iets van mij liet horen. Eerder blogde ik elke dag, maar laatst heb ik besloten om dat te veranderen en alleen te bloggen als ik er de behoefte voor had en inspiratie had. Ik ga het niet meer zien als een verplichting, maar het leek me nu wel zo leuk om even iets van me te laten horen. Welke dingen zijn er in die tussentijd allemaal gebeurd?

(Mijn klas)


De opleiding:
De opleiding bevalt mij prima. Ik weet altijd precies wat ik moet doen, want ik schrijf de deadlines op zodat ik niks vergeet. Ik heb zelfs opdrachten ver van te voren af en dat geeft mij een fijn en rustig gevoel. De opdrachten die we hebben vind ik ook heel erg leuk om te doen en ik zit met mijn plezier aan mijn schoolwerk.

Reizen naar school:
Het reizen vind ik echt heel fijn worden. In de trein kan ik zoveel dingen doen en kan ik heerlijk rustig aan school werken. Ook luister ik op de heen- en terugweg naar de radio. Eerder op de middelbare had ik altijd dat ik thuis kwam en nooit begon aan mijn schoolwerk. Toen moest vaak alles op het laatste moment gebeuren rond een uurtje of tien wanneer Domien zijn uitzending afgelopen was. Nu kan ik al lekker beginnen in de trein en kom ik thuis en hoef ik niks te doen. Heerlijk vind ik dat!

Concerten/optredens/etc:
De komende paar maanden heb ik veel leuke dingen op de planning staan, waar ik heel blij van word.  Ik ga naar: Marvin Dee (artiest/band), Union J (boyband), Teske de Schepper (artiest/YouTuber), Furtjuh Live (YouTuber), Eleonor coco (artiest), Audio Adam (artiest), Soundcheckers (TV-uitzending), Martijn Kardol (cabaretier), Rondé (band) en Hair (musical). Ook wil ik nog heel graag een kaartje kopen voor VEED of DYTG.


(Onverwachte) uitjes:
Vrijdag 9 september
Dit is een dag wat begon als een dood normale schooldag, maar eindigde in een fangirl momentje. Die dag had ik gewoon school zoals elke doodnormale doordeweekse dag. Ik begon met Loopbaan & Burgerschap, had daarna Radio En Campagne en ik sloot de dag af met Nederlands. Toen ik op Utrecht Centraal kwam om naar huis te gaan, zag ik Domien op het station. Ik begon meteen te rennen, want straks stapte hij in een trein. Gelukkig heb ik nog even met hem kunnen kletsen. Het was een heel leuk onverwachts dagje.

Zaterdag 8 oktober
Deze dag was ook vrij kort van te voren geregeld. Ik zou naar een Kroegentocht gaan van KermisFM. KermisFM is tijdens de Tilburgse Kermis 10 dagen lang radio, online en tv actief. Hier heb ik in de zomer ook 5 dagen gelopen en heb ik er veel van geleerd. Ook leerde ik er veel leuke mensen kennen en kon ik echt niet wachten om iedereen weer te kunnen zien. Ik had samen met Tessa een Airbnb geboekt, zodat we een slaapplek hadden. Deze dag heb ik ook gevlogd.

Zondag 9 oktober
Dit is ook weer heel onverwachts. Vaak plan ik dingen weken of zelfs maanden van te voren, maar dit was ook kortdag. Domien zou dat weekend draaien op Festyland. Festyland is helaas 18 plus, maar ik ben 17. Ik kwam er achter dat de zondag, waar Domien draaide, niet 18 plus was maar voor alle leeftijden. Ik kwam hierachter tijdens Nederlands op vrijdag. Toen heb ik meteen geregeld en alles uitgestippeld hoe laat we er konden zijn. We hadden gelukkig dat Airbnb adresje al geboekt, dus we konden die zondag meteen door.


Woensdag 19 oktober
Als je het over onverwachte dingen hebt, haha. Dit is ook weer typisch één dag van te voren gepland. Twee 3FM uitzendingen gingen uitzenden van het Amsterdam Dance Event vanuit de A'dam Toren. Er waren een aantal beperkte plekken beschikbaar. Ik had mij opgegeven en ik mocht komen. 1 kort nachtje geslapen en toen op naar Amsterdam, waar ik Martin Garrix, Hardwell, Kris Kross Amsterdam, Lucas & Steve, FeestDJRuud East And Young en Mr. Probz in het echt heb mogen zien. Ook veel mensen van 3FM waren er, waaronder Domien, Tjitse, Roosmarijn, Wijnand en Eva.

Als je niet wilt missen wat ik eigenlijk allemaal beleef. Dan kan je mij ook volgen op Instagram. Je kan hier klikken om naar mijn account te gaan.

Veel liefs,
Knufs,
Marit.

Geen opmerkingen: