zondag 2 oktober 2016

5 uur reizen voor school | Update

Hi,

Ik zit al een tijdje op een nieuwe school en het was even wennen, maar ik heb mijn plekje gevonden. Het leek me leuk om weer een keer een update te geven hoe het met mij gaat.



Reizen
Het reizen gaat me steeds beter af. Ik weet de tijden uit mijn hoofd en ik begin er steeds meer structuur in te krijgen. Het is alsnog best lastig om zo lang te reizen, maar de treinen zijn steeds rustiger (september is de ergste maand) dus ik kan heerlijk op mijn laptop werken in een rustige en stille coupe. Ik ga vaak helemaal achteraan zitten. Het is daar ten eerste heel erg rustig en zo hoef ik in Zwolle minder ver te lopen naar de trap. Zulke dingen hadden gewoon even tijd nodig en ik ben er inmiddels aangewend.

School
De deadlines die ik heb zijn ook makkelijk te doen. Ik houd een document bij met welk vak, wat ik moet doen en wanneer en hoe ik het moet inleveren. Het zijn presentaties die ik af moet hebben, documenten die ik moet inleveren en dat soort dingen. Ik vind het belangrijk dat ik dat op tijd af heb en niet het een beetje half doe. En vooral als een media/producer opleiding vind ik het belangrijk dat je zorgt dat je alles op orde hebt. Ik zorg er dus voor dat alles geordend gebeurd.

Blog
Ik blog niet meer dagelijks en eigenlijk bevalt dat me wel. Ik heb de druk niet meer dat ik moet posten, maar ik post gewoon wanneer ik er zin in heb. Ik vind het heel erg fijn werken, want er is geen stress of drukte. Ik merk wel dat het een moeilijke keuze was, want 2,5 jaar lang kwam er elke dag een artikel online. Maar het was een goede keuze achteraf.

YouTube
Op YouTube gaat het ook aardig lekker. Ik merk dat ik vlogs leuker vind om te maken en te bewerken, dan praatvideo's. Ik doe niet heel erg veel in mijn leven op dit moment, maar zo nu en dan een vlogje vind ik heel leuk. Ik wil ooit nog een keer een weekvlog maken, maar ik denk dan op zondag 'Morgen begin ik een weekvlog' en dan een week later heb ik maar 1 stukje gefilmd. Zonde eigenlijk, want het lijkt me zo leuk om een kijkje te geven in mijn week. En dan ook het reisgedeelte, hoe ik dat allemaal doe. Nu nog de motivatie vinden om het vol te houden.

Hardlopen
Ik ben ook weer fanatiek begonnen met hardlopen. Ik had een tijdje niet gedaan door school. Ik wou eerst school en het reizen op de rit hebben. Ik loop nu twee keer in de week hard en het gaat met sprongen vooruit. Ik merk heel erg dat het aan mijn ademhaling zit. Mijn benen kunnen nog kilometers door, maar mijn ademhaling zit heel erg hoog. Daar moet ik dus de komende maanden aan gaan werken. Wel vind ik het super leuk om alles eruit te rennen, naar muziek te luisteren en sportief te doen.

Domien
De komende tijd heb ik nog geen feestjes of evenementen gepland waar ik Domien ga zien, en dat vind ik zo niet leuk.. Meestal heb ik wel een datum om naar uit te kijken, maar dit keer helemaal niet. Ik hoop dat er snel een moment is waarop ik hem weer kan knuffelen. :)

Liefs,
Kus,
Marit.

Geen opmerkingen: